Notizie

  • The 17th Shanghai International Luggage & Bags Exhibition
    Tempu di posta: 10-10-2020

    Tempu di mostra: 02-04 di lugliu 2020 Add: Shanghai New International Expo Center Exhibition Introduzione: Una valigia rapprisenta u gustu di una persona. Mentre l'amore di u publicu è l'accettazione di a cultura di bagaglii si migliurà, più è più imprese atraientanu l'attinzioni nantu à questu prissimu singulare ...Leghjite più »

  • The Production Process For The Backpacks
    Tempu di posta: 10-10-2020

    Se a cumpagnia hà un requisitu di persunalizazione di un sacchettu, generalmente lasciarà chì i compratori à tempu pienu in l'impresa trovanu un fabricatore adattatu di backpack, è a maiò parte di elli sò ancu cumpratori. Tuttavia, a maiò parte di i cumpratori ùn capiscenu micca u prucessu di fabricazione di sacchetti. In generale, l'omu ...Leghjite più »

  • How To Choose Outdoor Backpack?
    Tempu di posta: 10-10-2020

    1.Scegli una mochja ghjusta è liberate e vostre mani. Immaginate chì camminate per a jungla, purtendu borse grandi è bagaglii picculi in e vostre mani left è right. A difficultà di viaghjà ùn hè micca solu chì puderete imagine, ma ancu hè faciule per causà periculu. Sè vo site aduprate una backpack tha ...Leghjite più »