A 17a Mostra Internaziunale di Bagagli è Borse di Shanghai

Tempu di mostra: 02-04 di lugliu di u 2020

Aghjustassi: Shanghai New International Expo Center

Introduzione Esposizione:

Una maleta riprisenta u gustu di una persona. Siccomu l'amore è l'accettazione di u publicu per a cultura di bagaglii si migliurà, più è più imprese atraientanu l'attinzioni nantu à stu pruduttu apparentemente unicu cù un potenziale illimitatu. In cunsequenza, u numeru di marche chì implicanu principalmente bagaglii è tutta a catena di bagaglii di l'industria hè in crescita.

Cum'è un salone cummerciale nantu à l'industria di bagaglii in l'industria, a 17a Shanghai International Bags & Exhibitions se tenerà in Shanghai New International Expo Center da u 2-4 di lugliu 2020. A Shanghai Bag & Bag Exhibition hè stata cunvenuta per 16 consecutivi. sessioni sin'à avà, è hà l'obiettivu di realizà una espansione di canali per i prufessiunali in campi rilativi cum'è l'imprese di marca, i cuncettori, i distributori, i cummircianti di importazione è di exportazione, i venditori, i cumpratori è i OEM. , Cooperazione per a marca, cummerciale di compra, promozione di cummerciale è altri avvenimenti cummirciali cumpresi.

Durante i anni, Shanghai Bags & Exhibitions hà stabilitu una bona piattaforma per l'industria di bagaglii in casa è à l'esteru per mustrà i so punti di forza, catturà opportunità di cummerciale, è ottene benefici mutuali è risultati win-win, è hà ricevutu una grande attenzione da i culleghi di l'industria. . L'esposizione di questu annu ùn solu hà riunitu un grande numaru di marche di bagaglii di prima linea famosi, ma ancu hà attiratu centinaie di cumpagnie di l'oltremare per participà à l'industria di bagaglii. Tante marche ben cunnisciute in casa è à l'esternu riunite in Douyan in u listessu stadiu in Shanghai, senza dubbitu, formanu un forte effettu di agglomerazione di marca, prumove u ricunniscenza è a participazione di l'industria in i Sacchetti di Shanghai e Mostre, è aumentanu ancu l'influenza internaziunale è a cumpetitività di i Sacchetti di Shanghai e Esposizioni.

Ècriteri di xhibition:

Area di mostra per i bagaglii è e marche di cuir:

Bagaglioli: vitture di vittura, cassa di viaghju, valigetta, saccu di viaghju, saccu di funzione outdoor, mochila, etc.

Borse: borse di moda, borse di clutch, borse per u polso, borse di sera, sacchetti con zipper, borse di corpo, borse di cuoio, borse di catena, portafogli, etc.

Moda è piacè: sacchetti di i zitelli, sacchetti di scola, sacchetti di mummia, sacchetti, sacchetti sportivi, case per telefoni cellulari è altre marche.

Accessori di moda: ghjuvelli, coghju, cinture, cinture, guanti, e borse di tela, borse di regalo, borse di prutezzione di l'ambiente, borse micca tessuti, etc.

Saccu outdoor: saccu di alpinismo, borsa di vita, saccu di viaghju, sacchettu di fotografia, saccu di ciclismo, saccu di lavatura, saccu di sopravvivenza, borsa, borsa impermeabile, borsa di ghiaccio esterna, etc.

Area di fabricazione Tecnulugia di trattamentu di u pruduttu finitu, materie prime, accessori è area di mostra di i macchinari:

Fabbrica di bagaglii è macchine è attrezzature per a pelle di bagaglii: tecnulugia è equipaghjamentu di u pruduttu finitu, macchinari è attrezzature per i bagaglii di coghju, equipaggiu di cusione, cuncepimentu è fabricazione aiutati à l'ordinateur, etc.

Materia prima per i bagaglii:

Coghju, cuir naturale, cuir sinteticu (PU / PVC), cuir artificiale, tela Oxford, tela forra, maglia, tela di nylon, tela di cuir, tela di bagaglii, etc.

Accessori bagaglii è borse:

Tutti i tipi di zippers, accessori hardware, tag, fibbie, serrature per bagaglii, leve, roti d'angolo, manichi, pulelle, plastica, adesivi, roulette, stampa 3D, etc.

Zona di mostra di piattaforma Internet di terzu partitu:

Cumpagnie finanziarii d'Internet, cumpagnie di logistica in Internet, cumpagnie culturale è marca autorizate, cumpagnie di e-commerce domestiche, cumpagnie di e-commerce transfruntiere, cumpagnie di disignu R&D, agenzie di teste internaziunali, etc.


Post tempu: 10-10-2020