U Prucedimentu di Produzzione Per i Zarzi

Se a cumpagnia hà un requisitu di persunalizazione di un sacchettu, generalmente lasciarà chì i compratori à tempu pienu in l'impresa trovanu un fabricatore adattatu di backpack, è a maiò parte di elli sò ancu cumpratori. Tuttavia, a maiò parte di i cumpratori ùn capiscenu micca u prucessu di fabricazione di sacchetti. In generale, u prucessu di fabricazione di sacchetti hè abbastanza cumplicatu, almenu cumparatu cù a ropa ordinaria. Cusì, chì hè esattamente u prucessu di produzzione di produzzione di sacchetti?

444

A pruduzzione di sacchetti hà un prucessu unicu è un prucessu chì ùn pò micca esse mudificatu arbitrariamente. Ogni passu in u prucessu di pruduzzione afecterà a qualità di u saccu. In generale, a produzzione di sacchetti deve passà da diversi prucessi cum'è selezzione di materiale, prova, finalizazione, preparazione di magazzini, muffa di cuteddu, taglio, stampa bianca, cucitura è imballaggio. Un saccu hè generalmente assemblatu da decine o ancu centinaie di parti. A cumplessità di a so pruduzzione hè evidenti stessu.

A costura hè u ligame più impurtante in a produzzione di sacchetti, chì afecta direttamente a qualità di u saccu tutale. La cucitura hè divisa in cucitura frontale, copertura di cucitura, rivestimento di cucitura, cucitura di riempimento, tasca laterale di cucitura, accessori di cucitura, accessori di assemblaggio, slider d'installazione, cucitura posteriore, pacchetto per l'automobile ad alta velocità Attendi, ogni processo è assai importante. Per cuncepisce i sacchetti speciali ancu richiede l'usu di certi prucessi speciali, cume skinning, compounding, bordura d'oliu, incollaggio, rivetti, pompe, spraying, etc. Per fà un saccu di alta qualità, duvete cuntrullà strettamente ogni prucessu.

Xiamen Oready Industry & Trade Co., Ltd hè un grande fabricatore di borse chì integra u disignu, a pruduzzione è a vendita. Spicializzanu in persunalizà sacchetti, sacchetti di computer, sacchetti multi-funziunali, sacchetti di arnesi, sacchetti di trolley è altri prudutti. Avemu un primu designu, produzzione è squadra di vendita. Pò cunghjunghje bè u prucessu di produzzione cù i bisogni di u mercatu, è ponu ancu fà mostri è disegni secondu e necessità di i clienti per risponde à i bisogni di persunalizazione di u cliente!


Post tempu: 10-10-2020